From Swedish to English

Jag vill börja med att tacka alla som har tagit sin tid att titta och läsa min nya blogg! Bloggen har växt enormt på bara två veckor och jag har fler läsare än vad jag någonsin kunnat tänkt mig på så kort tid och få blogg inlägg:) Jag önskar starkt att fortsätta växa och det skulle betytt mycket om ni kunde lämna kommentarer och ge feedback på bra/dåligt och vad jag kan göra/skriva om för att förbättra bloggen.

Det är så otroligt bra att man nu har möjligheten att bara på få sekunder dela det man önskar med hela världen och blogging gör detta möjligt för vanliga människor som oss.

Eftersom bloggen har växt en del den sista veckan så har jag bestämt mig att från och med nu börja blogga på Engelska så jag kan nå en bredare publik, vi ska ju inte diskriminera efter allt:p

Tack igen för att ni läser, älskar er alla!

Puss o Kram

X

Leave a Reply

