Late Night Update

Hej allihop! Jag åkte hem till Göteborg för ett par dagar och varit super upptagen här hemma och inte hunnit skriva. Det är alltid tusentals saker att göra när jag är hemma, bland annat träffa vänner/familj, gå ut och shoppa. Vädret kunde har varit bättre men ändå hitta jag glädje bland all regn, åska och blixtar. I kväll så tog jag ett par glas vin efter en smakfull middag på Hotel Riverton’s Skybar i Göteborg tillsammans med nära och kära. Även om jag länge velat så har jag aldrig varit där innan och hit ska jag definitivt tillbaka till! Det var otroligt fint och hade en absolut fantastisk utsikt!

Riverton ligger vid hamnen i Rosenlund som är tidigare känd som Göteborgs ‘Red Light District’. Området som ligger i närheten av Järntorget, Linné och Centralen börjar bli Göteborgs “it” ställe och har i det sista öppnat dörrar till vissa av stadens godaste restauranger med de bästa atmosfär. Så är du i Götet så rekommenderar jag att gå hit.

Puss o Kram

X

2 thoughts on “Late Night Update

Leave a Reply

