Är Detta Den Perfekta Flickvännen? 

Är detta den perfekta flickvännen eller inte? Videon som har blivit en stor succé i Youtube och fått många att tänka. Ta en titt.

Om det är, så tycker jag att jag kan bli en perfekt flickvän! För jag har inget emot att äta pizza hela dagarna, sitta runt på soffan och spela medan jag tömmer i mig pilsner och äter godis för att sen göra det exakt samma på kvällen! Låter ju lyx! Killar jag är helt säker på att ni tycker detta är helt perfekt, det gör vi tjejer också. Men än hur mycket vi tjejer önskar och absolut vill mest av allt så är det fysiskt omöjligt att äta och lata hur mycket vi vill utan att bli feta. Går bara inte. Så då får ni välja om detta verkligen är den perfekta bruden för i så fall måste hon vara en onaturlig superhuman också.

Lämna gärna en kommentar om vad du tycker.

Puss o Kram

X

Leave a Reply

